Tuesday 17 February 2015

WALENTYNKI♥

Witajcie Kochani:) 
Wiem ze z wielkim opóźnieniem pytam ale jak wam minęły walentynki? Mam nadzieje ze sie cudownie bawiliście ze swoimi ukochanymi osobami, czy to z wasza druga polówka, przyjaciółmi czy tez rodzina.  Musze  powiedzieć ze mi minęły wspaniale. Moj chłopak przyjechał po mnie z pięknymi różami i zabrał mnie na kolacje do przytulnej restauracji. Bardzo lubię gdy tak skromnie spędzamy razem czas. Po posiłku zamówiliśmy przepyszny deser. Kokosowe lody w prawdziwej skorupie kokosa, mniaaam. Niestety nie udało mi sie zrobić zdjęcia bo hmm zapomniałam. Po kolacji dostałam następną różyczkę ale tym razem ona była od managera lokalu, zapewne każdej kobiecie w walentynki wręczali róże co było bardzo mile. Po kolacji wybraliśmy się do mnie i spędziliśmy resztę wieczoru oglądając Netflix a konkretnie "Archer" smieszny serial który zawsze poprawia nam humor. Ahh, leniuchowanie z ukochana osoba, takie spokojne wieczory są moimi ulubionymi.

No comments:

Post a Comment